티스토리 뷰

음악

[가사/해석/듣기] Maroon 5 Don't wanna know

슈퍼그루브 2017. 9. 5. 19:39

마론 파이브의 신곡 Don't wanna know (알고 싶지 않아) 입니다



전남친의 찌질함을 제대로 보여주는 곡이네요
유투브의 마룬파이브 공식 뮤직비디오를 감상하고 싶으시면 여기를 클릭 해 주세요
가사 해석 들어갑니다. 의역 / 오역 이 있을 수 있습니다

[1절]
Oh hey
Oh hey
Oh hey
(오 이봐)

I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
(나는 누가 너를 집까지 데려다 줬는지 알고싶지 않아)

And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, no
(그리고 나는 내가 늘 그래왔듯이 널 사랑했던 방식도 알고 싶지 않아)

I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
(나는 누가 너를 집까지 데려다 줬는지 알고싶지 않아)

And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, oh
I don't wanna know
(그리고 나는 내가 늘 그래왔듯이 널 사랑했던 방식도 알고 싶지 않아)

Wasted (wasted)
And the more I drink the
more I think about you
(낭비지, 그리고 나는 술을 더 마시고 너에대해 더 생각하지)

Oh no, no, I can't take it
Baby every place
I go reminds me of you
(오 아니야 나는 받아들이지 못하겠어, 자기
내가가는 모든 장소가 너를 떠오르게 해)

Do you think of me?
Of what we used to be?
(내생각을 하긴 하니? 우리 예전에 대해 생각하긴 하니?)

Is it better now
that I'm not around?
(내가 주변에서 사라진 지금이 더 행복하니?)

My friends are actin' strange,
they don't bring up your name
Are you happy now?
Are you happy now?
(내친구들이 이상하케 행동해, 그들이 네 이름일 꺼내질 않아, 너는 지금 행복하니?)


[2절]
I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
(나는 누가 너를 집까지 데려다 줬는지 알고싶지 않아)

And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, no
(그리고 나는 내가 늘 그래왔듯이 널 사랑했던 방식도 알고 싶지 않아)

I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
(나는 누가 너를 집까지 데려다 줬는지 알고싶지 않아)

And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, oh
I don't wanna know
(그리고 나는 내가 늘 그래왔듯이 널 사랑했던 방식도 알고 싶지 않아)

And every time I go out, yeah
I hear it from this one,
I hear it from that one
(내가 나갈 때 마다 네 소식이 들려)

That you got someone new
Yeah, I see but don't believe it
(내가 새로운 사람을 만났단 소식, 응 하지만 나는 믿지 않을래)

Even in my head you're still in my bed
Maybe I'm just a fool
(아직도 내 머리 속엔 네가 내 침대위에 있는데... 아마도 내가 멍청한가봐)

Do you think of me?
Of what we used to be?
(내생각을 하긴 하니? 우리 예전에 대해 생각하긴 하니?)

Is it better now
that I'm not around?
(내가 주변에서 사라진 지금이 더 행복하니?)

My friends are actin' strange,
they don't bring up your name
Are you happy now?
Are you happy now?
(내친구들이 이상하케 행동해, 그들이 네 이름일 꺼내질 않아, 너는 지금 행복하니?)

I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
(나는 누가 너를 집까지 데려다 줬는지 알고싶지 않아)

And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, no
(그리고 나는 내가 늘 그래왔듯이 널 사랑했던 방식도 알고 싶지 않아)

I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
(나는 누가 너를 집까지 데려다 줬는지 알고싶지 않아)

And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, oh
I don't wanna know
(그리고 나는 내가 늘 그래왔듯이 널 사랑했던 방식도 알고 싶지 않아)

(Oh hey)
No more "please stop"
No more hashtag boo'd up screenshots
(멈추란 말은 그만해, 너이상 네 연애사에 대해 해쉬태그 해 올리지도 말아줘)

No more tryin' make me
jealous on your birthday
(네 생일에 내 질투심을 불러일으키려고도 더이상 하지마)

You know just how I made you better
on your birthday, oh
(내가 네 생일에 너를 더 좋게 만들어 줄 수 있다는걸 알잖아)

Do he do you like this,
do he woo you like this?
(그가 '이걸 좋아하니?'
'우, 이걸 더 좋아하니?' 라고 말했겠지)

Do he lay it down for you,
touch your poona like this?
(그가 너를 침대에 눕히고 네 엉덩이를 이렇게 만졌니?)

Matter fact, never mind,
we'll let the past be
May be his right now,
but your body's still me, woah
(하지만 난 신경안쓸꺼야, 과거는 놓아버리기로 했잖아. 그가 지금 네 곁에 있더라도 네 몸은 아직 나와 함께 있는걸, 하하하)

I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, no
I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, oh
I don't wanna know
I don't wanna know,
know, know, know
Who's taking you home,
home, home, home
And loving you so, so, so, so
The way I used to love you, oh
I don't wanna know
(반복)

Oh hey
Oh hey
Oh hey
Oh, oh

 

다음은 다른 분들이 좋아요한 글들입니다




 


댓글